Zabawy z programowaniem
Uczniowie klasy 1b i 2b rozpoczęli przygodę z programowaniem. Przez cały miesiąc uczestniczyli w zajęciach z programowania. Swoją podróż rozpoczęli od matematycznych zabaw z kolorowymi kubkami. Ich celem było rozwijanie logicznego myślenia, kształtowanie umiejętności odkodowywania informacji, a przede wszystkim doskonalenie umiejętności współdziałania w zespołach. Gdy zaliczyli już pierwszy etap przeszli do zajęć na specjalnej macie do kodowania. Na podstawie współrzędnych układali odpowiednie kolory kubków na podanych polach na planszy. Kolejny etap wtajemniczenia w programowanie to spotkanie z małym robotem zwanym ozobotem. Wprowadził on uczniów w bardziej skomplikowany świat nowych technologii. Dzieci mogły programować Ozoboty na różne sposoby - od rysowania kolorowych linii na kartce papieru po których poruszał się robot, przez układanie kolorowych bloczków i puzzli. Podsumowaniem przygody z programowaniem była gra Scottie Go. Jego bohaterem był przesympatyczny kosmita Scotti, którego losy zależały od naszych umiejętności programowania.